Rok 2006
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Uchwała Nr XXXII/193/06
Informacja ogłoszona dnia 2006-07-05 08:08:41 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr 1 - brak tytułu
Uchwała Nr XXXII/193/06 Rady Miejskiej w Kargowej z dnia 29 czerwca 2006 r. w sprawie zakresu i form informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy Kargowa za pierwsze półrocze oraz zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania planu finansowego instytucji kultury za pierwsze półroczeAkapit nr 2 - brak tytułu
Na podstawie art. 198 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104, zm. Dz. U. z 2005 r. Nr 169, poz. 1420) uchwala się, co następuje:
§ 1. 1. Ustala się zakres i formę informacji przedstawianych przez Burmistrza
o przebiegu wykonania budżetu Gminy Kargowa za pierwsze półrocze.
2. Informacja o przebiegu wykonania budżetu powinna zawierać:
1) Plan i wykonanie dochodów budżetowych według ważniejszych źródeł
i działów klasyfikacji, według wzoru:
§ 1. 1. Ustala się zakres i formę informacji przedstawianych przez Burmistrza
o przebiegu wykonania budżetu Gminy Kargowa za pierwsze półrocze.
2. Informacja o przebiegu wykonania budżetu powinna zawierać:
1) Plan i wykonanie dochodów budżetowych według ważniejszych źródeł
i działów klasyfikacji, według wzoru:
Dział | Rozdział | Wyszczególnienie (źródło) | Plan | Wykonanie | % wykonania |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
2) Plan i wykonanie wydatków budżetowych w podziale na działy, rozdziały klasyfikacji, z wyszczególnieniem:
a) wydatków bieżących, w tym w szczególności:
- wynagrodzeń i pochodnych od wynagrodzeń,
- dotacji,
- wydatków na obsługę długu,
- wydatków z tytułu udzielonych poręczeń i gwarancji;
b) wydatków majątkowych,
według wzoru:
według wzoru:
Dział | Rozdział | Wyszczególnienie | Plan | Wykonanie | % wykonania |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
3) Informację o wykonaniu planu przychodów i rozchodów zakładów budżetowych, dochodów własnych jednostek budżetowych i funduszy celowych.
4) Informację o przychodach i rozchodach budżetu.
§2. 1. Ustala się zakres i formę informacji o przebiegu wykonania planu finansowego za pierwsze półrocze, przedstawianych przez gminne instytucje kultury .
2. Informacja powinna zawierać:
1) kwotę planu i wykonania przychodów własnych, w tym dotacji z budżetu,
2) kwotę planowanych i poniesionych kosztów, w tym:
a) wynagrodzeń i składek od nich naliczanych,
b) płatności odsetkowych wynikających z zaciągniętych zobowiązań,
c) kosztów majątkowych,
d) stan należności i zobowiązań, w tym wymagalnych,
e) stan środków na rachunku bankowym.
wg wzoru:
Lp. | Wyszczególnienie | Plan | Wykonanie | % wykonania |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
§ 3. Traci moc Uchwała Nr IX/49/99 Rady Miejskiej w Kargowej z dnia 1 października 1999r. w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Kargowa za I półrocze.
§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi.
§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega podaniu do publicznej wiadomości przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu.
Przewodnicząca
Rady Miejskiej
mgr Henryka Kamińczak
Rady Miejskiej
mgr Henryka Kamińczak
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Kargowa |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Michał Jaskulski |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2006-07-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Michał Jaskulski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2006-07-05 07:57:58 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2006-07-05 08:08:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2006-07-05 08:08:41 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1797 raz(y) |