ˆ

tryb działania

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

Pracą Urzędu kieruje Burmistrz.

Burmistrz w formie Zarządzenia określa podział kompetencji pomiędzy Burmistrzem a Zastępcą Burmistrza w zakresie załatwiania spraw gminy oraz nadzoru nad pracą na stanowiskach i gminnych jednostek organizacyjnych.

Zastępca Burmistrza wykonuje zadania stosownie do podziału kompetencji.

Burmistrz jest zwierzchnikiem służbowym pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.

Urząd posiada strukturę bezreferatową - stanowiskową.

Sprawy z zakresu administracji publicznej prowadzone są przez merytorycznie właściwe samodzielne stanowiska pracy , które ustanawia Burmistrz w zależności od potrzeb realizacji zadań własnych, zleconych i powierzonych.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Kargowa
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Michał Jaskulski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-04-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Michał Jaskulski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-04-28 09:37:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Michał Jaskulski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-04-28 09:37:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michał Jaskulski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-04-28 09:37:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
7223 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »