Zamówienia Publiczne - archiwum
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Ogłoszenie o zamówieniu - "Utwardzenie drogi gruntowej relacji Obra Dolna-Jażyniec"
Informacja ogłoszona dnia 2006-10-16 14:25:41 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr 1 - brak tytułu
1. Nazwa i adres zamawiającegoGmina Kargowa ul. Rynek 33 66-120 Kargowa
tel. (+48 68) 352 51 31 fax (+48 68) 352 50 29
www.kargowa.pl
Określenie trybu zamówienia
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.
Zasady trybu określone są w rozdziale 3 oddział 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 z 2004 r. poz. 177 z późniejszymi zmianami).
2. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkargowa/
3. Opis przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.
W ramach zamówienia należy wykonać nawierzchnię z tłucznia kamiennego drogi relacji Obra Dolna Jażyniec (odcinek od drogi powiatowej do granicy gminy o długości 1400m, szerokość nawierzchni – 3,5m. Szczegółowy zakres robót jakie należy wykonać w ramach zamówienia określa załączony projekt wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
CPV: 45233220-7
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia.
Do 30 listopada 2006 r.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy którzy spełniają następujące warunki :
Posiadają uprawnienia do wykonywania robót, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ustawy).
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów wg reguły spełnia – nie spełnia.
Wykonawca, który nie spełnia każdego z ww. warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
7. Informacja na temat wadium.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Cena – 100%
9. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać pod adresem: Urząd Miejski w Kargowej 66-120 Kargowa,
Rynek 33, pokój nr 15 w terminie do dnia 25 października 2006 r. godz. 900.
10. Termin związania z ofertą.
Termin związania ofertą upływa po 30 dniach od terminu składania ofert.
Kargowa 13 października 2006
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie o zamówieniu - "Utwardzenie drogi gruntowej relacji Obra Dolna-Jażyniec" Drukuj informację Ogłoszenie o zamówieniu - "Utwardzenie drogi gruntowej relacji Obra Dolna-Jażyniec"
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Kargowa |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Roman Leszczyński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2006-10-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Roman Leszczyński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2006-10-16 12:45:58 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Roman Leszczyński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2006-10-16 14:25:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Roman Leszczyński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2006-10-16 14:25:41 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1638 raz(y) |