Zamówienia Publiczne - archiwum
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Ogłoszenie o zamówieniu - Rozbudowa obiektu świetlicy w Chwalimiu połączona z jej remontem.
Informacja ogłoszona dnia 2007-09-03 14:33:54 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr 1 - brak tytułu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlaneZamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kargowa, Rynek 33, 66-120 Kargowa, woj. lubuskie, tel. 068 3525131 w. 35.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kargowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa obiektu świetlicy w Chwalimiu połączona z jej remontem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową i remontem świetlicy w Chwalimiu. W ramach zamówienia należy wykonać:
Lp. Wyszczególnienie zakresu rzeczowego Jednostka miary Ilość
1. Fundamenty m3 13,7
2. ściany przyziemia m2 186,8
3. strop m2 267,3
4. Instalacja WLZ m 446
5. Montaż tablic elektrycznych szt. 4
6. Montaż opraw oświetleniowych kpl. 75
7. Instalacje w kotłowni m 65
8. Instalacja odgromowa m 286,5
9. dach z pokryciem m2 754
10. tynki i okł. wewnętrzne m2 392
11. podłoża i posadzki m2 250
12. stolarka otworowa m2 47,8
13. elewacja m2 633
14. wew. instalacja wodna i kan. kpl. 1
15. wewnętrzna instalacja gazowa kpl. 1
16. instalacja centralnego ogrzewania kpl. 1
17. instalacja oświetleniowa i gniazd wtyczkowych m 902
18. Pomiary elektryczne kpl. 1
19. osadnik bezodpływowy szt. 1
20. Plac zabaw szt. 1
21. Utwardzenie terenu szt. 1
22. ogrodzenie terenu szt. 1
23. Oświetlenie terenu szt. 1
Szczegółowy zakres robót jakie należy wykonać w ramach zamówienia określa załączony projekt wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):CPV: 45.00.00.00-7 , 45.21.00.00-2, 45.11.12.91-4
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30 kwietnia 2008 roku
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy którzy spełniają następujące warunki :
-Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
-Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
-Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
-Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ustawy).
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów wg reguły spełnia - nie spełnia.
Wykonawca, który nie spełnia każdego z ww. warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca.
7. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
9. Sprawozdanie finansowe, w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
10. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
11. Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
12. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.kargowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Gmina Kargowa ul. Rynek 33 66-120 Kargowa.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Gmina Kargowa ul. Rynek 33 66-120 Kargowa (pok. 15 - sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji w Rolnictwie w ramach działania 2.3 „Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego” Sektorowego Programu Operacyjnego „ Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006”.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie o zamówieniu - Rozbudowa obiektu świetlicy w Chwalimiu połączona z jej remontem. Drukuj informację Ogłoszenie o zamówieniu - Rozbudowa obiektu świetlicy w Chwalimiu połączona z jej remontem.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Kargowa |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Roman Leszczyński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-09-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Roman Leszczyński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-09-03 12:37:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Roman Leszczyński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-09-03 14:33:54 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Roman Leszczyński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2007-09-03 14:33:54 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2236 raz(y) |