Na podstawie art. 40 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r Nr 142 poz.159 ze zmianami) oraz art. 4 pkt.1÷6 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132 poz.622, ze zmianami) uchwala się co następuje:
§ 1
Ustala się szczegółowe zasady utrzymania czystości i porządku na terenie nieruchomości w Gminie Kargowa w zakresie świadczenia usług zbiórki, transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych w postaci „Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Kargowa”, stanowiącego załącznik do niniejszej uchwały.
§ 2
Zobowiązuje się Burmistrza do przedstawienia raz w roku Radzie Miejskiej informacji o wykonywaniu zadań w zakresie utrzymania czystości i porządku w gminie, a także wniosków wypływających z analizy sprawowanej kontroli i nadzoru nad przestrzeganiem postanowień Regulaminu.
§ 3
Traci moc uchwała Nr XX/127/97 Rady Miejskiej w Kargowej z dnia 26 czerwca 1997 r. w sprawie ustalenia szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kargowa.
§ 4
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Kargowej.
§ 5
Uchwała wchodzi w życie po 14 dniach od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego i podlega podaniu do wiadomości publicznej przez rozplakatowanie na terenie Gminy oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
mgr Henryka Kamińczak