Referent d/s świadczeń rodzinnych
nazwa stanowiska pracy
1.Wymagania niezbędne:
a)wykształcenie wyższe,
b)znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych,
c)umiejętność obsługi programów komputerowych do obsługi świadczeń rodzinnych,
d)komunikatywność i kultura osobista.
2.Wymagania dodatkowe:
a)asertywność,
b)organizacja i technika prac biurowych,
c)podstawowa znajomość obsługi komputera oraz programów biurowych; Word, Excel.
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)kompletowanie wniosków,
b)sporządzanie decyzji,
c)sporządzanie listy płac,
d)sporządzanie sprawozdań.
4.Wymagane dokumenty:
a)życiorys (CV),
b)list motywacyjny,
c)dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów/,
d)kwestionariusz osobowy,
e)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej lub pocztą na adres Ośrodka: OPS Kargowa, Rynek 33, 66-120 Kargowa, pokój nr 8, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: referent d/s świadczeń rodzinnych w terminie do dnia 19.12.2005r.
Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka powyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.kargowa.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul Rynek 33
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990r o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
]]>